середу, 11 січня 2017 р.

Модуль 5

Інтернет у проектній діяльності учнів

Завдання модуля
 
• Обговорять в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
• Обговорять у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
• Розглянуть та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
• Створять списки використаних джерел;
• Розглянуть, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
• Оцінять Інтернет-ресурси щодо їх  придатності для використання в навчальних проектах;
• Створять форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
• Переглянуть План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни;
• Осмислять те, чого вони навчилися в цьому Модулі;
• Запланують, як вони будуть  використовувати інструменти
Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.


Сьогоднішній день розпочався з того, що ми усією командою визначала "плюси" та "мінуси" Інтернету у нашому житті, і розмірковуючи, зробили висновок, що все ж таки більше "плюсів", але потрібно з розумом використовувати Інтернет.

Немає коментарів:

Дописати коментар