суботу, 14 січня 2017 р.

Модуль 9


Диференціація навчання різних учнів

Завдання модуля
У цьому модулі учасники:
• Обговорять створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
• Обговорять, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
• Проаналізують шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створять форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
• Створять інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створять навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внесуть зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінять, чого вони навчилися;
• Почнуть планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.


Цей модуль допоміг мені зробити певні висновки про те, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Розрізняють таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя:
• за навчальним матеріалом – точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
• за процесом – порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно тощо);
• за продуктами навчання – дозвольте учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності;
• за навчальним середовищем – створіть гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування та взаємодії, і навчіть прийомів, які призведуть до незалежності кожного в навчанні.
Ми обговорили, які форми оцінювання потрібно розробити ,як приклад, для подальшого оцінювання учнів у нашій педагогічній діяльності

Немає коментарів:

Дописати коментар